Главная      |      Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию

Вакансии
в Киеве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Поиск работы
в Киеве
Пользовательского поиска

Резюме
в Киеве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Раздел:  Работа для студентов   РЕЗЮМЕ №677

Желаемая должность:Инспектор*Администратор*Специалист отдела кадров Зарплата от   3500  грн.
Личная информация
Ф.И.О:
Возраст: не имеет значения
Пол: Женский
тел.:
E-mail: irchik_sh@mail.ru
Требования и условия
Категория: Работа для студентов
Образование: высшее
График работы: полный день
Место работы: не имеет значения
Резюме: Відомості Дата народження: 31.10.1982 р. (26) Контактні телефони: 8 (063) 058 32 22 м.
про себе сімейний стан: одружена. E-mail: irchik_sh@mail.ua
Адреса: м. Київ.
Бажана заробітна плата від 3500 грн.


Щербак Ірина Віталіївна

Гарантую: відповідальність, вимогливість, наполегливість та дипломатичність. Неконфліктна, цілеспрямована, із задоволенням працюю у колективі, вмію правильно організувати свою роботу. Бажання працювати на результат.

Мета Інспектор відділу кадрів, менеджер відділу кадрів,
(розгляну пропозиції суміжних вакансій).

Досвід роботи Загальний стаж роботи - 6 років.

Інтернет магазин «DеjaVu»

вересень 2007 р. По т.ч. – інспектор відділу кадрів за трудовим договором. (штат 23 особи).

Обов’язки:
- ведення кадрового діловодства по підприємству: прийом, звільнення, оформлення відпусток;
- оформлення штатного розкладу, заповнення та ведення трудових книжок;
- ведення облікових журналів: трудових, наказів, довідок;
- ведення табельного обліку працівників;
- ведення особових справ;
- надання працівникам необхідних довідок, характеристик за місцем вимоги;
- пошук та підбір персоналу.

ЗАТ „Національний книжковий проект”

грудень 2003 р. - вересень 2007 р. Інспектор відділу кадрів (до 2005 року єдиний працівник відділу кадрів на понад 400 осіб штату). З 2006 року зі штатом 750 осіб (2 особи в відділі кадрів).

Обов’язки:
- організація кадрового діловодства по підприємству з нуля;
- прийом, переведення, звільнення працівників згідно чинного законодавства України;
- написання звітів про проведену роботи за певний період;
- подача документів на реєстрацію нової фірми;
- оформлення штатного розкладу, внесення змін до штатного розкладу;
- заповнення та ведення трудових книжок, згідно чинного законодавства;
- ведення облікових журналів: трудових, наказів, довідок, розпоряджень;
- ведення табельного обліку працівників;
- складання графіків відпусток, оформлення відпусток, відряджень;
- ведення особових справ;
- надання працівникам необхідних довідок, характеристик за місцем вимоги;
- заповнення листів непрацездатності;
- здача звітів до центру зайнятості, пенсійного фонду та органів статистики;
- приймала участь в розробці посадових інструкцій;
- оформлення і подача документів для надання пенсій;
- пошук та підбір персоналу (Інтернет, СМІ), проведення співбесід;
- організація розважальних заходів для працівників підприємства.

ЗАТ „Російська Енергія”
липень 2003 р. - жовтень 2003 р. Начальник загального відділу,

Обов’язки:
- ведення наказів по особовому складу (прийом, звільнення, відпустки, відрядження);
- складання розпоряджень по діяльності організації;
- ведення трудових книжок так їх схоронення;
- ведення журналів обліку (наказів, розпоряджень, трудових книжок, довідок);
- видання працівникам довідок за місцем вимоги;

Український національний комітет молодіжних організацій.

вересень 2001 р. - спеціаліст відділу контролю та діловодства,
вересень 2002 р. - переведена на посаду спеціаліст 1-ї категорії відділу контролю та діловодства.
лютий 2003 р. - переведена на посаду провідний спеціаліст відділу контролю та діловодства.
квітень 2003 - липень 2003 р. - начальника відділу контролю та діловодства.

Обов’язки:
- реєстрація та переадресація вхідної і вихідної кореспонденції;
- ведення наказів по особовому складу (прийом, звільнення, переведення, відпустки, відрядження, зміна прізвища);
- ведення журналів обліку (наказів, розпоряджень, трудових книжок, довідок);
- складання розпоряджень по діяльності організації;
- ведення трудових книжок, особових справ так їх схоронення;
- видання працівникам довідок, характеристик за місцем вимоги;
- подача документів для нагородження до Кабміну та інших державних установ;
- подача документів до В. Ради на кандидата до народного депутата;
- організація розважальних програм.

Освіта 2002 р. – 2007 р. Спеціаліст. Інститут державного управління и права при КНУКіМ;
Спеціальність: документознавець - менеджер органів державної влади і управлінь; Кваліфікація: Документознавство.

2000 - 2001 р. Київське професійно-технічне училище № 14
кваліфікація: Секретар асистент референта. (Диплом з відзнакою)

Знання мов
Українська, російська – вільно.

Спеціальні навички

Вільно володію такими програмами, як: Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet Explorer. Не погане знання Photoshop, 1С (кадры). Вільно користаюсь оргтехнікою (факс, ксерокс, принтер, сканер, ламінатор)
Іншими програмами оволодіваю швидко і в необхідному обсязі.

Дата публикации: 2009-08-24 00:27:28

Реклама

Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию      |      Карта сайта вход в аккаунт
По всем вопросам обращайтесь y20[dog]mail.ru