|
Раздел: Банковская сфера РЕЗЮМЕ №52 |
Желаемая должность:Помощник бухгалтера
|
Зарплата от 2500  грн. |
| |
Личная информация |
Ф.И.О: |
Елена
|
Возраст: |
не имеет значения
|
Пол: |
Женский
| тел.: |
8-067-347-91-91
|
E-mail: |
solti83@yandex.ru
|
Требования и условия |
Категория: |
Банковская сфера
|
Образование: |
высшее
|
График работы: |
не имеет значения
|
Место работы: |
не имеет значения
|
Резюме: |
Резюме
Солтученко Олени Олексіївни, 25 роки
м. Київ
Досвід роботи:
Червень 2008 року – травень 2009 року працювала на посаді економіста ТОВ «Еверест плюс».
- фiнансовий баланс по банківським випискам;
- розрахунок собiвартостi готової продукциї;
- ведення оперативного обліку матеріальных ресурсів;
- здійснення обліку оплати грошових коштів;
- контроль вывозу матеріалів з будівельного майданчика.
З травня 2007 року по червень 2008 року працювала на посаді секретаря в ТОВ «Еверест Плюс» (інвестиційно-будівельна компанія) м. Київ.
З серпня 2005 року по травень 2007 року працювала на посаді секретаря керівника Первомайського політехнічного інституту Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова.
Функціональні обов’язки:
- прийом і розподіл дзвінків;
- прийом відвідувачів;
- прийом і відправка факсів;
- складання листів;
- реєстрація вхідної*вихідної документації;
- складання графіка зустрічей керівника;
- обробка і розподіл пошти;
- закупівля канцтоварів;
- прийом документів і особистих заяв на підпис керівника підприємства;
- організація нарад і засідань;
- друк по вказівці керівника службових матеріалів;
- пошук, аналіз і обробка інформації по заданим тематикам в Internet.
Маю досвід: оператора ПК ( 2 роки) на оптовій базі (торгівля продуктами харчування) , під час роботи оволоділа основами роботи з покупцями, постачальниками, торговими представниками, експедиторами.
Функціональні обов’язки:
1) Виписка первинних складських документів: видаткові і зворотні накладні (друк видаткових накладних з 1С після коректування ваги товару, відпущеного з складу, і прийнятого покупцем; внесення зворотних накладних від покупця і від експедитора в 1С).
2) Прийом і попередня обробка первинних складських документів: видаткові і зворотні накладні (прийом документів від експедиторів, перевірка і контроль за своєчасним поверненням накладних від клієнтів, оперативна передача накладних в центральну бухгалтерію).
3) Облік приходу товару на склад, між філіальні переміщення (прийом і перевірка документів від водіїв*експедиторів, контроль повного оформлення документації, внесення інформації про партії товару в систему 1С, своєчасна передача документації в бухгалтерію).
4) Ведення рухів і оперативних залишків товару на складах в 1С, надання інформації комірникам .
Працюю на комп’ютері:Word, 1С Підприємство, Internet,Outlook.
Освіта:
2000-2005 – навчання на інженерно-економічному факультеті Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова за спеціальністю „Облік і аудит”. Спеціальність: економіст бухгалтер, спеціаліст.
Особисті якості: відповідальна, комунікабельна, цілеспрямована.
Пріоритети:
Дружній колектив, кар'єрний ріст, високий стабільний заробіток.
Мета: знайти перспективну і цікаву роботу, де я зможу реалізувати мої професійні якості.
Знання мов: вільно володію українською та російською мовами, німецька зі словником.
Контактний телефон: 8-067-347-91-91.
|
| |
Дата публикации: 2009-08-13 05:35:28
|
| |
|
|