Главная      |      Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию

Вакансии
в Киеве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Поиск работы
в Киеве
Пользовательского поиска

Резюме
в Киеве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Раздел:  Финансы   РЕЗЮМЕ №137

Желаемая должность:экономист в финансовый департамент Зарплата от   2800  грн.
Личная информация
Ф.И.О: Юлия
Возраст: не имеет значения
Пол: Женский
тел.: 8(098)422-61-98
E-mail: more_3@voliacable.com
Требования и условия
Категория: Финансы
Образование: высшее
График работы: полный день
Место работы: не имеет значения
Резюме: Пашковська Юлія Валеріївна

• Мета: Отримання професійної посади згідно з отриманою освітою
• Дата народження: 02.03.1981р.
• Сімейний стан: неодружена
• Місце фактичного проживання: м. Київ, вул. Бальзака 88А, кв.277
• Контактний телефон: дом. 533-45-09, моб. 8(098) 422-61-98
• E-mail: more_3@voliacable.com
• Освіта:

2005 – 2007рр. - Отримала повну вищу освіту та здобула кваліфікацію магістра економічних наук в
Київському національному університеті імені Тараса Шевченка, спеціальність –
фінанси.

2003 - 2005рр. - Отримала базову вищу освіту та здобула кваліфікацію бакалавра з фінансів в Інституті
менеджменту та фінансів при Київському національному університеті імені Тараса Шевченка, спеціальність – економіка і підприємництво.

1997 - 2000рр. - Отримала середню спеціальну освіту та здобула кваліфікацію бухгалтера в Київському державному технікуму легкої промисловості, спеціальність – бухгалтерський облік.

• Досвід роботи:
01.03.2001р. - 01.05.2002р. – Філіал ТОВ «Аверс - торг» м. Київ
Посада: Секретар
Функціональні обов`язки:
- прийом телефонних дзвінків та їх розподілення
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції
- діловодство
- підготовка зустрічей, нарад
- організація роботи офісу
- організація відряджень (бронювання ж*д, авіаквитків, готелів, відкриття віз)
- виконання доручень керівництва та ін.

01.05.2002р. - 31.08.2003р. – Філіал ТОВ «Аверс - торг» м. Київ
Посада: Бухгалтер
Функціональні обов`язки:
- взаєморозрахунки з клієнтами та контроль за їх надходженням
- облік ТМЦ (оприбуткування, списання, інвентаризація)
- виписка довіреностей
- первинна бухгалтерія (товарно-транспортні накладні, прибуткові і видаткові накладні, податкові накладні, авансові звіти, банківські виписки, касові ордери, касова книга, акти виконаних робіт)
- нарахування з*п
- ведення реєстру податкових накладних
- складання та подання звітності (місячної та квартальної) до податкової і у фонди
- робота з системою «Клієнт-банк»

14.08.2006р. - 17.10.2006р. – АКІБ «УкрСиббанк», м. Київ
Посада: Фахівець індивідуального бізнесу
Функціональні обов`язки:
- обслуговування та консультація фізичних осіб
- формування юридичної справи клієнта та внесення необхідної інформації до АБС
- відкриття рахунків в національній та іноземній валютах
- розрахунково-касове обслуговування
- відкриття та обслуговування депозитних рахунків
- оформлення договорів (на поточні, депозитні, карткові рахунки)
- відправлення та виплата грошових переказів без відкриття рахунку
- здійснення розрахунково-касових операцій в день видачі кредитів
- операції з платіжними пластиковими картками
- купівля*продаж*конвертація валюти фізичних осіб


17.10.2006р. - 01.11.2006р. – АКІБ «УкрСиббанк», м. Київ
Посада: Фахівець з операційної діяльності середнього та малого бізнесу
Функціональні обов`язки:
- консультація юридичних осіб щодо операційної діяльності
- формування юридичної справи та внесення необхідної інформації до АБС
- операції з обслуговування поточних рахунків в національній валюті (проведення платіжних доручень, видача готівки по чеку, внесення готівки, контроль залишків на рахунках, списання та нарахування комісій та ін.)
- операції з платіжними пластиковими картками
- встановлення індивідуальних умов по РКО
- надання довідок по РКО та виписок по рахункам клієнтів

01.11.2006р. - 25.04.2007р. – АКІБ «УкрСиббанк», м. Київ
Посада: Фахівець з операційної діяльності СМБ 2-ї категорії
Функціональні обов`язки:
- відкриття та ведення рахунків в національній та іноземній валютах
- операції з обслуговування поточних рахунків в національній валюті (проведення платіжних доручень, видача готівки по чеку, внесення готівки, контроль залишків на рахунках, списання та нарахування комісій та ін.)
- валютні операції (купівля-продаж валюти та здійснення розрахунків в іноземних валютах, конвертаційні операції з різними валютами, здійснення платежів за системою «S.W.I.F.T»)
- відкриття та обслуговування депозитних рахунків
- операції з платіжними пластиковими картками (зарплатні та корпоративні проекти)
- оформлення договорів (на поточні, депозитні, карткові рахунки)
- встановлення лімітів овердрафтів за поточними рахунками юридичних осіб
- встановлення індивідуальних умов по РКО
- надання довідок по РКО та виписок по рахункам клієнтів
- формування папки «Документи дня»

25.04.2007р. – 02.10.2008р. – АКІБ «УкрСиббанк», м. Київ
Посада: Старший фахівець з операційної діяльності
Функціональні обов`язки:
- організація операційної діяльності у відділенні банку
- здійснення операційної діяльності (введення інформації до АБС на основі первинних документів, відкриття поточних рахунків юридичним особам в національній та іноземній валютах, ведення готівкових і безготівкових розрахунків по рахункам клієнтів, здійснення валютних операцій (купівля*продаж*конвертація валюти, «S.W.I.F.T» платежі), операційне обслуговування зарплатних проектів юридичних осіб, встановлення лімітів овердрафтів та ін.)
- контроль за операційною діяльністю на відділенні (контроль правильності оформлення первинних документів, первинний валютний контроль операцій фізичних*юридичних осіб – резидентів*нерезидентів, перевірка правильності проведення операцій по рахункам, підписання другим підписом документів, контроль за правильністю оформлення прибуткових та видаткових касових документів, контроль за щоденною звіркою аналітичного та синтетичного обліку, щоденний контроль відповідності даних бухгалтерського обліку та первинних документів, формування документів дня у відділенні та ін.)
- проведення ідентифікації клієнтів
- забезпечення своєчасного складання та подання необхідної звітності

• Додаткова інформація:
Володію ПК: Word, Excel, Access, Open Office, Internet, 1:С «Предприятие 7.7», 1:С «Бухгалтерия», Клиент-банк, а також ОДБ, АБС «SAP for Banking», iBank
Досконало володію українською та російською мовами, англійська – базова.

Ознайомлена із: законодавством України щодо банківської діяльності, Постановами НБУ та бухгалтерським обліком у банківських установах; з бухгалтерським та податковим обліком підприємств, ЗЕД,тощо.

• Особисті якості:
Пунктуальність, комунікабельність, енергійність, цілеспрямованість, відповідальність, стриманість, аналітичне мислення, вміння працювати в команді, здатність до навчання, висока працездатність, а також швидка орієнтація у будь-якій ситуації.
Дата публикации: 2009-08-11 09:20:27

Реклама

Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию      |      Карта сайта вход в аккаунт
По всем вопросам обращайтесь y20[dog]mail.ru